Translate

יום שלישי, 13 ביוני 2023

דירות להשכרה לטווח קצר , דירות מרוהטות להשכרה לתקופה קצרה

א.א. יפית השכרת דירות לטווח קצר במרינה הרצליה - חופשה מושלמת על חוף הים

מבוא:
במרינה הרצליה, אחד מהאזורים היוקרתיים והמבוקשים ביותר בישראל, נמצאת יפית השכרת דירות לטווח קצר. החברה מציעה מגוון רחב של דירות מרוהטות ומאובזרות ברמה גבוהה, המתאימות למגוון צרכים והעדפות. בין אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, טיול זוגי או פגישות עסקיות, יפית השכרת דירות לטווח קצר במרינה הרצליה תספק לכם את הפתרון האידאלי. מינימום 14 לילות.

תיאור הדירות:
דירות הנכסים של יפית מציעות חדרים מרווחים, מטבחים מאובזרים, סלונים נוחים עם טלוויזיות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי מהיר. כמו כן, רוב הדירות כוללות מרפסות עם נוף מרהיב לים ולמרינה המפוארת. הדירות מעוצבות בטעם טוב ומשלבות נוחות ויוקרה במיטבן.

מיקום וסביבה:
מרינה הרצליה ממוקמת בלב הרצליה פיתוח, קרובה לחוף הים המדהים ולמרכזי בילוי וקניות מרכזיים. במרחק הליכה קצר מהדירות תמצאו מסעדות מצוינות, בתי קפה, חנויות ומרכז קניות. בנוסף, המיקום המרכזי של המרינה מקנה גישה נוחה לכבישים עיקריים כמו כביש 2 וכביש 1, ולערים סמוכות כמו תל אביב ונתניה.

שירותים ואבזור:
יפית השכרת דירות לטווח קצר במרינה הרצליה מספקת שירותים מקצועיים ואישיים לאורחיה. הצוות המיומן והחברותי עומד לרשותכם כדי לעזור בכל שאלה או בעיה שעלולה להיערך במהלך השהייה.

סיכום:
א.א. יפית השכרת דירות לטווח קצר במרינה הרצליה מציעה חווית נופש יוקרתית ומרגיעה על חוף הים התיכון. הדירות המרווחות והמאובזרות, המיקום המעולה והשירות האישי הופכים את החברה לבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפש דירות להשכרה לטווח קצר באזור הרצליה פיתוח.

תיווך א.א. יפית נכסי יוקרה.
מתווך איתן בן ארי 054-4421444
מתווך ירון בן ארי 052-6960066
משרד תיווך במרינה הרצליה 
#aayafit #herzliyapituach #herzliyamarina #marinatowers #apartmentforrent #apartmentforsale #realestate #eitanbenari #yaronbenari